Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

New entries!

New entries!


Zimmermann summer sun dress
$265 - stylebop.com

H m swimwear
£3.99 - hm.com

H m swimwear
£3.99 - hm.com

Hollister Co. stripe shoes
$9.90 - hollisterco.com

H&m sunglasses
£6.99 - hm.com

The Body Shop beauty product
$22 - thebodyshop-usa.com


Γεια σας :) Τι κάνετε; Εύχομαι όλα να πάνε καλά για σας. Μπήκε λοιπόν το φανταστικό καλοκαίρι, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ εύχομαι σε όλες σας. Το σημερινό post είναι μεγάλο για να σας αποζημιώσω για το προηγούμενο μικρούλι. Όπως κάθε post ξεκινάει με ένα σύνολο στο Polyvore. Λοιπόν...πήγα για ψώνια! Αγόρασα ένα όμορφο μαγιό, σχεδόν πανομοιότυπο με αυτό που έχω βάλει στο σετ αλλά σε τριγωνάκι, από τα H&M. Είναι ακριβώς το ίδιο σχέδιο με το μπικίνι αλλά επειδή δεν έβρισκα το top έβαλα κάτι άλλο που του μοιάζει. Επίσης πήρα ακριβώς αυτά τα γυαλιά από το ίδιο μαγαζί, επειδή τα δικά μου τα γλυκούλια έσπασαν και μέχρι να πάρω καινούργια πρέπει να βολευτώ όπως όπως με αυτά. Τελοσπάντων είναι πολύ όμορφα, είναι ακριβώς το στυλ που μου πηγαίνει στο πρόσωπο δηλαδή πεταλούδα(!) και είναι ακριβώς ίδια με αυτά που είχα, αλλά διαφέρουν λίγο στο χρώμα του σκελετού, ένα τόνο περίπου. Επόμενη στάση μετά τα H&M ήταν το The Body Shop όπου καθώς ψαχούλευα ανακάλυψα την σειρά με τα bronzer προιόντα. Είδα αυτό το καταπληκτικό bronzer (που έχω στο σετ) αλλά δεν το πήρα γιατί έχω ήδη και θα ήταν πλεονασμός. Πήρα όμως ένα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΌ lipgloss αυτό εδώ-->

Το είχε σε ένα πολύ ζουμερό κοραλλί αλλά δεν το επέλεξα γιατί έχω ήδη 2, έτσι είπα να πάρω το άλλο μιας και ήταν και σε πολύ καλή τιμή(6,90).Θα το δοκιμάσω σήμερα κιόλας δίχως να χάσω ευκαιρία! 

Επίσης ένα καινούργιο μου απόκτημα είναι η τριπλή παλέτα των ρουζ της MAC η οποία έχει τρία χρώματα. Το μεσαίο είναι το πιο καλοκαιρινό και το πιο όμορφο αλλά και το δεξιό (όπως βλέπεται την οθόνη) είναι και αυτό συμπαθητικό. Στη συνέχεια του post μου θα ήθελα να σας δείξω κάποια πράγματα τα οποία συμπεριέλαβα και στο βίντεό μου στο  youtube (το πρώτο μου !) και θεωρώ πως είναι must για αυτό το καλοκαίρι αλλά και για κάθε καλοκαίρι φυσικά. 
Το αγαπημένο πουκαμισάκι-γιλεκάκι καρό που είναι μέχρι την μέση περίπου. Το απέκτησα ψάχνοντας τα ρούχα της μαμάς μου (τα παλιάάά βέβαια) και έτσι το καθιέρωσα στην ντουλάπα μου αμέσως. Αν θέλετε ένα τέτοιο έχω δει στο H&M αλλά και Topshop.
Tο αγαπημένο καπελάκι-καβουράκι όπως το λέει ο παππούς μου. Το αγόρασα πέρσι γύρω στα 17 ευρώ νομίζω από Achilleas Accesories και το φοράω στη θάλασσα, στις διακοπές και γενικότερα όπου μπορέσω! Έχει ένα φιογκάκι στα πλάγια που το κάνει πιο γυναικείο από τα απλά αυτά καπέλα. Αν το έχετε στην γκαρνταρόμπα σας μην το ξεχνάτε με τίποτα.
Για τέλος κράτησα το φόρεμα που έχω στο σετ. Έδειξα στο βίντεο ένα περίπου ίδιο το οποίο πάει με ΌΛΑ. Μπορεί να συνδυαστεί με τα πάντα, χρώματα, αξεσουάρ, μεγάλες/μικρές τσάντες, πέδιλα, πλατφόρμες ακόμα και με σαγιονάρα(!) σε νησί. Αν έχετε ένα τέτοιο μην το υποτιμάτε και αν δεν έχετε και θέλατε ένα ρούχο πασπαρτού να η ευκαιρία που ψάχνατε. Μπορείτε να τα βρείτε παντού. Φροντίστε μόνο να είναι αέρινο και ευκολοφόρετο για να ταιριάζει με το λουκ του καλοκαιριού που θα επιλέξετε.
Αυτό ήταν το post μου για σήμερα. Εύχομαι να σας άρεσε και να ήταν χρήσιμες η συμβουλές που σας έδωσα. Να είστε πάντα καλά και να περνάτε όμορφα. Φιλάκια :)





2 σχόλια:

  1. teleiaa!!
    btw dn exei pou8ena sto blog su ena " kubi " gia na mporw n ginw melos.. gia koita3e to ligo!
    filiaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ..χμμ το είδα και το μαστόρεψα λίγο..αν μπορείς δες το και πες μου είναι οκ τώρα;

      Διαγραφή