Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Jean Jean !

Jean Jean


Temperley London blouse
$1,189 - boutique1.com

Topshop jacket
$84 - topshop.com

AllSaints jeans
$130 - allsaints.com

Lanvin flat
$570 - net-a-porter.com

Tote bag
$1,628 - jildorshoes.com

Vivienne Westwood necklace
£130 - go-british.co.uk

Mexx brooch
€13 - zalando.de

Rebecca Minkoff sunglasses
$150 - rebeccaminkoff.com

Christian Dior fragrance
£44 - johnlewis.com

Stylish Stock
flowershopping.com

Worlington Iphone Case
$30 - jackwills.com




Γεια σας :) Τι κάνετε; Εγώ νιώθω την άνοιξη να έχει 
μπει για τα καλά μέσα στη ζωή μου!Όλα έχουν πάρει το δρόμο 
τους πια σε προσωπικό και μη επίπεδο. Το κυριότερο είναι να 
είμαστε καλά με τους εαυτούς μας και εγώ το καταφέρνω 
αρκετά καλά αυτόν τον καιρό! Το σημερινό ποστ, αν και 
άργησα λίγο, έχει σχέση με την ΆΝΟΙΞΗ όπως και το 
προηγούμενο πάνω κάτω, και με εμπνέει όπως πάντα η
 αγαπημένη μου Lana Del Ray. Το στυλ της θεωρώ πως 
είναι ότι καλύτερο έχει υπάρξει εδώ και πολύ καιρό. 
Λουλούδια, παστέλ χρώματα, λευκό, αέρινο, από μια 
άλλη εποχή, σε ένα κόσμο φανταστικό και ονειρεμένο 
(που σαν ψαράκι λατρεύω να ζω!). Τελοσπάντων αυτό 
είναι το σημερινό μου θέμα: λουλούδια, παστέλ χρώματα 
και ΤΖΙΝ! Τα τζιν jacket ποτέ δεν μου άρεσαν, αλλά φέτος
 τα πράγματα είναι διαφορετικά. Όχι απλά μου αρέσουν 
αλλά έχω πλέον 3 από δαύτα σε διαφορετικές αποχρώσεις
 για να ταιριάζουν με τα τζιν παντελόνια μου. Ελπίζω να 
απολαύσετε το τραγούδι που έβαλα παρακάτω και να 
περνάτε όσο πιο όμορφα μπορείτε τον ελεύθερο χρόνο
 σας, ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΓΩ! Καλό απόγευμα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου